حریم خصوصی کاربران

  • Payline متعهد می شود طبق سیاست امنیت اطلاعات ، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند ، به استثنا مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می باشد.

  • Payline اطلاعاتی را در حین تراکنش ها و عملیات بانکی از مشتریان خود جمع آوری می کند که در موارد زیر از آنها استفاده خواهد کرد :
    1. حل و فصل اختلافات و مشکلات ناشی از تراکنش های ناموفق و موفق
    2. جلوگیری و شناسایی فعالیت های غیرمجاز ، مخرب و مشکوک
    3. ارائه سرویس ها و خدمات جدید بر اسای نیاز کاربران

  • بعد از کلیک بر روی Trusted Logo ای که در وب سایت خود قرار داده اید، به منظور اطمینان بیشتر اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ عضویت و اطلاعاتی که برای تعامل بیشتر مشتری با شما مورد نیاز باشد، نمایش داده خواهد شد.

  • Payline اطلاعات شخصی شما را برای اشخاص ثالث آشکار نمی کند مگر در مواردی که آشکار سازی اطلاعات شخصی شما برای مراجع قضایی ذیصلاح و یا افرادی که دارای صلاحیت قانونی هستند و حکم قضایی دارند مورد استفاده الزامی باشد.

  • به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، Payline سیستم تیکت پیشیبانی را برای کاربران خود فراهم نموده است. کاربران می توانند بعد از ورود به اکانت خود از این سیستم استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر شما از درگاه پرداخت فروشنده ای بر روی Payline وجهی را پرداخت کرده و کالا یا سرویس خود را دریافت نکردید، می توانید به وسیله این قسمت مورد تخلف را گزارش دهید. سپس در این شرایط Payline امکان گفتگو بین خریدار و فروشنده را فراهم می آورد و برای حل مشکل می کوشد و در صورت عدم حل مشکل تراکنش مورد نظر را به حساب کاربر برگشت می زند. البته Payline هیچ برگشت وجهی را تضمین نمی کند. اما در راستای جلوگیری از کلاه برداری اقدامات سخت گیرانه ای اعمال می نماید.

  • Payline با هرگونه فعالیت مخرب و اسپم به شدت برخورد خواهد نمود و در صورت تخلف اکانت متخلف را با همه موجودی آن بلاک می کند و سعی می کند مبالغ مشکوک را به حساب افراد واریز کننده برگشت دهد. بدیهی است که فرد خاطی دیگر مجاز به استفاده از خدمات Payline نمی باشد.

  • کاربران می توانند بعد از ورود به اکانت خود با مراجعه به بخش تنظیمات > ویرایش اطلاعات و پسورد، اطلاعات خود را تغییر دهند. توجه به این نکته ضروریست که برای دریافت وجه و تسویه حساب بانکی اطلاعات مالک اکانت Payline با اطلاعات حساب بانکی فرد باید یکسان باشد. در غیر اینصورت تا زمان تصحیح اطلاعات هیچ گونه وجهی به حساب کاربر واریز نخواهد شد .

  • Payline مجاز است تا در صورت مشاهده هرگونه اکانت جعلی که برای خراب کاری یا تست در سیستم ایجاد شده اند، یا اکانت هایی که 48 ساعت از عضویت آنها گدشته است ولی نسبت به فعال سازی آن اقدام نشده است، اقدام نموده و اکانت مربوطه را بلاک یا حذف نماید.